MT-07 тепер з автоматичною трансмісією: зосередьтеся на прискоренні, що викликає адреналін, і супер точної керованості з перемиканням передач, яке може відбуватися в механічному режимі за допомогою пелюсток на лівому пульті керма (МТ) або в повністю автоматичному режимі (AT).
Механічний режим - MT
Оцініть нову коробку передач (MT), яка забезпечує швидке та плавне перемикання передач одним дотиком пальця до пелюстків, розташованих на лівому пульті керма. Швидкість і точність кожного перемикання більш стабільні, ніж навіть з найновішим квікшифтером, що підсилює азарт і адреналін у найспортивніших умовах їзди.
Автоматичний режим - AT
В автоматичному режимі трансмісії (AT) ви можете обирати між двома варіантами роботи: для більш енергійної їзди підходить режим D+, який забезпечує спортивне та агресивне перемикання передач на вищих обертах двигуна. Для спокійних поїздок на довгі дистанції або містом виберіть режим D з м’яким і плавним перемиканням передач.
| Трансмісія | Автомат |
|---|---|
| Система запуску | Електростартер |
| Запалювання | Транзисторне TCI |
| Двигун | 2-циліндровий, 4-тактний, з рідинним охолодженням, DOHC |
| Споряджена маса (включаючи повну заправку маслом і паливом), кг | 184 |
| Головна передача | Ланцюг |
| Система змащування | Мокрый картер |
| Об'єм двигуна (см.куб.) | 689 |
| Кількість циліндрів | 2 |
| Потужність двигуна (к.с.) | 73,4 |
| Витрати пального, л/100 км | 4,1 |
| Передні гальма | Гідравлічний дводисковий |
|---|---|
| Задні гальма | Гідравлічний однодисковий |
| Тип рами | Алюмінієва |
| Система задньої підвіски | Маятникова |
| Система передньої підвіски | Телескопічна вилка |
| Хід передньої підвіски (мм) | 130 |
| Хід задньої підвіски (мм) | 130 |
| Передня шина | 120/70 ZR 17M/C(58W) |
| Задня шина | 180/55 ZR 17M/C(73W) |
| Тип | Мотоцикли |
|---|---|
| Висота, см | 111 |
| Довжина, см | 206,5 |
| Ширина, см | 78 |
| Колiсна база, см | 139,5 |
| Об'єм паливного бака, л | 14 |
| Мінімальний дорожній просвіт, мм | 150 |