Цей легкий «go anywhere» туристичний байк створений для їзди в будь-яких дорожніх та позашляхових умовах завдяки 2-х циліндровому двигуну об'ємом 689 куб.см. з високим крутним моментом і спеціальній оптимізованій трансмісії, яка забезпечує ідеальний баланс потужності та контролю над Ямаха Тенера 700.
Коли ви рухатиметеся пустелями, гірськими тропами або по шосе, двоциліндровий двигун Ténéré обсягом 689 куб. см, побудований за принципом "філософії crossplane", що відповідає стандарту EU5, забезпечить для вас миттєву потужність, яка здатна впоратися з будь-якою ситуацією. А завдяки потужному лінійному крутному моменту та оптимізованій трансмісії цей легкий мотоцикл для пригод забезпечить для вас повний контроль у будь-якій місцевості.
Якщо ви опинитеся в складних ситуаціях на складній місцевості, ви оцінити компактний розмір дуплексної циліндричної сталевої рами мотоцикла Ténéré 700. Коротка колісна база і вузький обтічник забезпечують надзвичайну маневреність за технічних ситуацій їзди при тому, що дорожній просвіт цього мотоцикла складає 240 мм і призначений для екстремального рельєфу.
Передня підвіска, створена для гонок, говорить про те, що цей легкий мотоцикл побудований для подолання найжорсткішого бездоріжжя. Мотоцикл оснащений стійкими до вигину 43-міліметровими трубками й забезпечує 210-міліметровий діапазон руху переднього колеса. Це забезпечує плавну поїздку та легкий поворот керма, а вилка перевернутого типу здатна впоратися з будь-якими перешкодами.
Задня підвіска зроблена так, щоб забезпечити плавну та стабільну поїздку за різних умов – на ґрунтових або шосейних дорогах – незалежно від того, чи ви подорожуєте самі, чи везете пасажира й багаж. Забезпечуючи рух колеса в діапазоні 200 мм, ця система має зручний дистанційний регулятор, який дозволить регулювати налаштування, коли ви рухаєтеся.
Подібно заводським гоночним мотоциклам Yamaha, Ténéré 700 обладнаний 21-дюймовим переднім колесом і 18-дюймовим заднім колесом, які поєднують у собі малу вагу та чудову стійкість до ударів. А також забеспечують високий рівень зчеплення на ґрунтових дорогах і вулицях міста, завдяки гоночними шинами Pirelli Scorpion.
Задля максимальної маневреності Ténéré 700 має пласке сидіння й вузький обтічник, що полегшує завдання переміщення ваги водія, незалежно від того, чи ви їдете сидячи, чи стоїте на підніжках. Оскільки водій перебуває в розслабленій позиції, це забезпечує комфорт протягом усього дня, а тонкий 16-літровий паливний бак для поїздок на довгі відстані забезпечує чудове утримання колінами для точного контролю на всіх типах поверхні.
Стильний 16-літровий паливний бак, який забезпечує потенційну відстань між заправками 350 км, надає вам ще більший душевний спокій при подорожуванні на довгі відстані у віддалених розташуваннях. Цей компактний паливний бак має тонку задню частину, яка забезпечує оптимальну ергономіку водія, а його конструкція враховує цілий діапазон позицій їзди сидячи або стоячи.
Понад 40 років Yamaha є одним із лідерів у світі мотогонок, а агресивний зовнішній вигляд мотоцикла Ténéré 700 натхненний останніми гонками заводських моделей, що пройшли в Дакарі. Цей потужний і відмінний зовнішній вигляд, який має культову передню фару з чотирма світлодіодами, що освітлює найтемніші повороти в дикій місцевості, підкреслює спортивний характер мотоцикла.
Кожна функція Ténéré 700 – включно з кокпітом із конусоподібними ручками керма – пройшла ретельне випробування та оцінку на найбільш жорсткому бездоріжжі. Випробування проводилися на прототипі моделі Ténéré 700 World Raid. Кокпіт розроблений з урахуванням цінного досвіду користувачів зі всього світу, які полюбляють пригоди на мотоциклі, й поєднує в собі чудову функціональність і зовнішній вигляд, який нагадує мотогонки.
Компактна панель приборів Ténéré 700 у спортивному стилі встановлена на видному місці в кокпіті, щоб ви могли сприймати цілий діапазон різної інформації, не відриваючи очей від дороги. Для задоволення вимог користувачів, які полюбляють пригоди, кокпіт сконструйований з урахуванням легкості встановлення навігаційних пристроїв і смартфонів, що встановлюються користувачем уже після придбання мотоцикла.
Задля досягнення ефективного гальмування і точності керування мотоцикл Ténéré 700 обладнаний подвійними передніми дисками 282 мм і заднім диском 245 мм. За необхідністю ви можете тимчасово вимкнути систему ABS під час їзди. Це забезпечить повний контроль і навмисне блокування заднього колеса на крутих поворотах або спусках.
Поєднання плаского сидіння з компактним обтічником і вузьким паливним баком забезпечує ергономіку, при цьому є вітрове скло, яке використовується на ралі, жорсткі пластмасові накладки для захисту рук і легкий передній обтічник, які допоможуть захистити водія при різних погодних умовах і зроблять навіть найдовшу поїздку легкою та приємною.
Трансмісія | Постійного зачеплення |
---|---|
Кількість швидкостей | 6 |
Двигун | 2-циліндровий, 4 клапана/циліндр, з рідинним охолодженням, DOHC |
Об'єм двигуна (см.куб.) | 689 |
Потужність двигуна (к.с.) | 73,4 к.с. (54,0 кВт) @ 8 750 |
Споряджена маса (включаючи повну заправку маслом і паливом), кг | 204 |
Запалювання | Транзисторне TCI |
Головна передача | Ланцюг |
Система змащування | Мокрый картер |
Система запуску | Електростартер |
Максимальний крутний момент, Нм | 67,0 Нм (6,8 кг-м) за 6500 об/хв |
Кількість циліндрів | 2 |
Висота, см | 145.5 |
---|---|
Довжина, см | 237 |
Ширина, см | 91 |
Колiсна база, см | 159.5 |
Мінімальний дорожній просвіт, мм | 240 |
Тип | Мотоцикли |
Об'єм паливного бака, л | 16 |
Висота сидіння | 875 |
Передні гальма | Гідравлічний дводисковий |
---|---|
Задні гальма | Гідравлічний однодисковий |
Система задньої підвіски | Маятникова |
Тип рами | Стальна |
Система передньої підвіски | Телескопічна вилка перевернутого типу |
Хід передньої підвіски (мм) | 210 |
Хід задньої підвіски (мм) | 200 |
Передня шина | 90/90 R21 M/C 54V M+S |
Задня шина | 150/70 R18 M/C 70V M+S |
Для входу в кабінет введіть ел. пошту або телефон та отримайте код авторизації.
До вашого облікового запису прив'язаний номер телефону, який не є номером українських операторів, відправка на цей номер неможлива
Ви можете скористатися функціоналом із заміни номеру телефона
Для цього натисніть на кнопку нижче
Некоректна адреса електронної пошти
Не отримали код? Надіслати код повторно