Цей легкий «go anywhere» туристичний байк створений для їзди в будь-яких дорожніх та позашляхових умовах завдяки 2-х циліндровому двигуну об'ємом 689 куб.см. з високим крутним моментом і спеціальній оптимізованій трансмісії, яка забезпечує ідеальний баланс потужності та контролю над Ямаха Тенера 700.
Трансмісія | Постійного зачеплення |
---|---|
Кількість швидкостей | 6 |
Двигун | 2-циліндровий, 4 клапана/циліндр, з рідинним охолодженням, DOHC |
Об'єм двигуна (см.куб.) | 689 |
Потужність двигуна (к.с.) | 73,4 к.с. (54,0 кВт) @ 8 750 |
Споряджена маса (включаючи повну заправку маслом і паливом), кг | 204 |
Запалювання | Транзисторне TCI |
Головна передача | Ланцюг |
Система змащування | Мокрый картер |
Система запуску | Електростартер |
Максимальний крутний момент, Нм | 67,0 Нм (6,8 кг-м) за 6500 об/хв |
Кількість циліндрів | 2 |
Висота, см | 145.5 |
---|---|
Довжина, см | 237 |
Ширина, см | 91 |
Колiсна база, см | 159.5 |
Мінімальний дорожній просвіт, мм | 240 |
Тип | Мотоцикли |
Об'єм паливного бака, л | 16 |
Висота сидіння | 875 |
Передні гальма | Гідравлічний дводисковий |
---|---|
Задні гальма | Гідравлічний однодисковий |
Система задньої підвіски | Маятникова |
Тип рами | Стальна |
Система передньої підвіски | Телескопічна вилка перевернутого типу |
Хід передньої підвіски (мм) | 210 |
Хід задньої підвіски (мм) | 200 |
Передня шина | 90/90 R21 M/C 54V M+S |
Задня шина | 150/70 R18 M/C 70V M+S |